Thursday

TERIMA KASIH.

semalam setelah berhempas pulas menyiapkan diri untuk ber makan makan kat situ, nasib tak menyebelahi.
apakan daya kedai semua dah tutup.maka aku pun terkempunan la semalam.

tapi takpe..hari ni perjuangan diteruskan lagi bersama PUAN HASNAH dan ENCIK RAMLI untuk ke destinasi tersebut.
alhamdulillah rezeki ada.dan aku pun melompat kegembiraan kerana terlalu suka dan bahagia.
                                                      KAMPUNG MELAYU..
sedap kan nama tempat tu.bangga menjadi orang melayu.ok suda.sekarang aku nak cerita bagaimanakah yang dikatakan kampung melayu ini.ya..warga-warga johor pasti sudah mengenali hotspot ni bukan?dan aku juga tidak ketinggalan.tempatnya biasa.macam gerai-gerai di tepi jalan.pendek kata macam warung tepi jalan lah.sebenarnya aku tak cerewet bab-bab ni.jadik aku boleh 'in' dengan warung-warung macam tu.makanan-makanan kat situ macam syurga tau.syurga.aku sukaa!mungkin bagi orang lain,ia biasa.kat situ makanannya menepati selera aku sebagai anak melayu.nama pun kampung melayu bukan, memang masok lah.ya.makan makan.lama-lama perot pon kembong.maken lama maken sihat. ada aku kesah?




p/s; buat nenda tercinta, terima kasih untuk makanan-makanan yang SUPER lazat itu ye.saya sayang anda.

0 kritikan: