Tuesday

fluorescent adolescent .

pagi tadi , memang tak terasa langsung untuk gerak pegi mana mana . hati rasa macam , ah-lantaklah-sama-dunia .

area twelve , mak suruh siap . ikut dia . mak hantar aku depan sunway and aku pon turun dengan hanya bersiap ala ala bibik je . *alahai . bukan nak jumpa si jantong hati pon . aku turun and teros meleweyy sorang sorang . sedih kan ? then , terus bawak keluar handpon lalu mendail nombor brader mim kita . haih . takot mak pulak si brader ni . mati lah kau mim . HAHA.

aku melewey hampir dua jam lebih . pusing lah satu sunway tu . sampai aku punya kepala pon terpusing pusing pening . haih . bayangkan lah chocolate blended kat cool blog tu dua cup aku kebas . sampai nyilu gigi aku . aucch ! janji puas . ahhhhh ! *matilah buat bunyik macam tu . haha . babi .

aku pusing pusing , terserempak lah dengan sorang babi ni . perlu ke kau nak buat muka sial kat aku ha ? aku takde masalah dengan kau , and kau tak perlu nak menganjing kat sini . aku tak hadap lah jantan tu . sumpah . sendiri tak reti jaga , nak blame aku . babi lah kau . aku tak hingin doh . amik lah kat kau . kau pikir aku perempuan jenis apa ? ey  babi , aku dah cukup bahagia lah sekarang . aku no longer perempuan solo yang takde pasangan hidup . aku dah ada suami and anak anak . aku dah cukup bahagia . so , kau tak payah risau . aku takkan menderhaka kat husband aku . okey babi ?


tiba tiba ada 'abang hensem' tegur daripada belakang . haih .  hensem lah kau sekarang mim . makin kurus . rawr ! terus pergi food court and sembang sembang . sumpah lama tak jumpa doh . aku jadik macam oh-banyaknya-benda-nak-cerita .  after berminit minit sembang kosong atas angin , mim ajak naik atas . ronda ronda , tengok apa yang patut . dan tiba tiba ...

sufi ! oo em gee !!!! i was like babi-babi-aku-rindu-kau-lah-siak ! terus aku dengan taktau malu peluk si abu tanpa lepas dengan seerat erat yang mungkin . pedulik apa aku dengan orang yang lalu lalang . janji aku dapat lepas rindu sama baby aku . omg ! omg ! ouh shit ! ouh damn ! ha . apa lagi ? haih . sehingga tak terkatalah senang cerita . sampai nangis teresak esak kot . pertemuan yang tak dirancang . rindu punyalah ke tahap yang aku sendiri pon taktau nak kata . sumpah rindu ! buah hati aku . confirmlah kan . haih . and then dua dua jadik macam excited semacam . kan aku cakap , kalau jodoh tak kemana . brader mim kita buat muka tensi and merah padam wajahnya sebab malu . hah . pedulik hapa aku . padan muka kau dapat kawan yang gini . sabar lah mim .

unstoppable or skyline ? haa . gaduh la korang dua . aku tak nak masuk campur . janji jangan harry potter sudah .  serik dah weh . huh .  lepas semua hulur hulur duit , dah dah . jom masok panggung . brader mim kita punyalah khusyuk tengok . haih . abu pulak sebok dengan handpon . aku ? angkat kaki naik , buat buat muka khusyuk yang tak boleh belah . layan jugak lah cerita ni . bikin hati gua cuak jugak lah . 4* lah kasik .

lepas habis , terus lincah gerak ke kedai kek . birthday kakak ! comel kan aku nak buat surprise party untuk kakak ?biasalah . im a legend .   so,  who next ?

before balik pergi makan makan kat manhattan fish . bapak ah . sumpah sedap . thanks to puan dahlia .  woot . woot . and and , before balik , sempat nyinggah di NOSE . beli beli beli . kopak kopak kopak .  haih .

p/s ;
1. filem 2 alam ? ada ke orang nak tengok ?
2. hyped to my new bangle !

0 kritikan: