Friday

mr.oreo , i love you no matter what .

semalam pergi kelas bio . cikgu cakap siapa yang nak ambil bidang medik  kena ada antara dua aspek ni .
samada pandai memanipulasi sesuatu perkara atau betul-betul genius . memang susah nak jadi graduan dalam bidang medik dan tak semua orang mampu untuk memegang title doktor tu . yang tu aku pasti . mulai sekarang aku cuba membuat anjakan paradigma dan menambah kadar momentum pada otak aku supaya bekerja dengan lebih pantas . partikel-partikel dalam badan aku juga dipaksa untuk berlanggar dengan lebih efisien agar kadar perlanggaran efektif tu semakin baguss. tapi sekarang , aku rasa aku nak ubah haluan baru . aku nak jadi artiss . boleh femes . jumpa banyak sugar daddy . boleh support poket rabak aku . sumpah aku dah tak cukup pitis nak beli encik oreo kegemaran aku lagi setiap hari .

0 kritikan: