Thursday

i am a life writer and i wrote about mine only . any fucker doesnt allowed . thankyou .

sekarang tutup mata . tarik nafas .sedut oksigen puas puas selagi kau masih mampu . kadang kadang , hidup ni tak boleh nak ikut hangin kita sendiri . sometime those mthrfckr , keep talking shit about us . wth lah kan . mulai denyut ni , aku belajar yang hidup kita tak selalu senyum dan bila kita menangis takkan ada orang hulur bahu untuk menyandar .

hari ini , aku jugak baru perasan yang hidup ni sebenarnya satu . kita kena sedar yang fucker fucker kat luar tu , suka bikin kita rasa down dan takkan pernah suka dengan apa yang kita buat .okay , hari ni aku pegang satu prinsip . 'ini hidup aku , dan takde sapa yang sudi dengar kekejaman yang berlaku ke atas diri aku dan aku hanya perlu merangkak sendiri untuk hidup'

bila sebut pasal selfish , wahh . semua berdegar-degar pumpang pumpang sana sini . kau cakap , tapi kau yang makan taik kau sendiri . apa guna ? kau memang bodoh . tu aku tau . kau sama macam fucker kat luar tu . mulut bau longkang . sembang ikut sedap , tapi hakikat , kau tau lah taik kau bau macam mana kan ?

aku tau tempat aku kat mana . aku tau tahap aku sampai mana . aku tau apa aku perlu buat untuk masa depan aku . dan after this , any fucker boleh berambos dan tolong lah biarkan aku hidup sorang . because i knew , i will never loves anybody and you are listed . macam biasalah , hidup ni kan orang cakap kena ada give and take . so , aku taknak ada urusan dengan sesiapa . tolong paham .

mulai besok , aku akan ikut kepala aku . aku dah penat pikir hati orang lain . sekarang masa untuk aku senyum pulak .  ini hidup aku . aku dah penat ikut telunjuk orang . hidup aku biarlah antara aku dengan tuhan . aku taksuka ada orang ketiga . sekarang biar aku tutup mulut diam . aku dah penat explen kat orang erti hidup . last last , aku yang kena templak balik . suka lah sangat kan kena macam ni . im a loner and i walked along the path while finishing my choc cool blog blended .  im not asking for any helps neither attention . this is the real world and i have to survive without anyone . im aware of it .

so , ini masa untuk aku pikir masa depan . aku kena gerak lincah . sekarang orang ludah kat muka aku , besok lusa aku nak buat mereka bangga dengan aku . aku bukan budak hingus yang sapa sapa boleh buat taik . aku nak bangkit . dengan satu tekad baru . slowly vanishing , see you next year .







im trying so fucking hardly to change . so , dont you ever open your mouth to condemn because i hate it seriously . im a student and i dont have money to buy those stunning outfit . seriously cakap , one day later , bila aku dah berjaya , bila aku dah layak angkat muka depan semua , aku beli semua tu . kau takpayah nak banyak tanya .


nota kaki ;
1. kau taksuka aku ? pedulik ape kan .
2. im a student and i worked with papers .

0 kritikan: