Saturday

ouchh . bergetahh !

entry ini khas ditujukan untuk cikgu fizik tusyen aku . 


aku penah story pasal cikgu fizik aku ni kat entry before this . okey , as we know , he's a guy . but then , hari ni baru aku sedar bahawa keayuannya terserlah .HAHA .adakah cikgu ini homoseksual ? kalau cikgu tu baca entry ni komfom dia cakap  babinya-budak-ni . apa boleh buat . saya tertarik dengan keayuan cikgu . seriously . kepada mak mak ayam seluruh penang , lai lai . barang baru , baikk punyaaa . *ampun maaf cikgu . 

macam rutin , aku dengan myn , masok kelas lambat . buat taiko lah konon macam tusyen tu bapak aku punya . habis mafia lah kan boleh buat macam tu ? tapi , cikgu tetap melemparkan segaris senyuman yang sangatt manis , sampai aku yang perempuan ni pon telan air liur tengok keayuann dia . haih . jangan pikir diluar tabii . aku bukan homoseksual dan aku hanya tertarik pada yang satu je . whot whot . *kegedikkan dah bermula .

aku duduk ngadap cikgu , konon buat muka macam paham-gila-lah-kan . tapi , secara tiba tiba , kipas yang sedang berpusing itu , tertala ke arahnya . rambutnya yang selembut sutera itu , menggerbang lalu , dibelai rambutnya itu bagai iklan rejoice . 'guna jari pon boleh bangg !' alahai mak !member belakang aku mesti bernafsu kan . 

yang aku dah nak gelak gelak macam nak mati kat situ . okey , control nafsu anda untuk ketawa besar . bapak ah . CUNN siaa cikgu ni . hari ini juga baru aku sedar yang dia memiliki sepasang mata yang cantik bersama bulu mata yang lentik macam kucing . kulitnya yang putih gebu membuatkan aku rasa , oh-shit-aku-pon-kalah ! haha. amacam ibu ibu ayam ? berminat ? terbaikk punyalah ! *bak kata naqib . haha . sorry haa , terselit jugak nama lu brader . 

then time belajar tu , masok lah topik total internal reflection . intronya , cikgu cakap ,

cikgu ; ala , yang macam cerita spongebob and friends tu .
aku ; patrick dengan encik krab pon ade sekali ?
cikgu ; err . 
aku ; oh . okey . nevermind . 

bila dia nyohnyehnyohnyeh pasal topik tu , aku mula dibuai rasa bosan . agak agak macam nak habis tu , aku angkat tangan , 

aku ; cikgu , mane cerita spongebob and friends tu ? takde pon .
myn ; haha . babi , nak pekena cikgu .
cikgu ; itu perumpamaan saja .
aku ; oh . =.=" 
cikgu ; okey kelas ade lagi sepuloh minit , kita sambong sub-topik yang last ni .
aku ; cikgu , jam jadibes ni dah pukol sepuluh la .
cikgu ; jam saya lagi sepuluh minit .
aku ; mana aci .tadi kita start guna jam sini .
cikgu ; oh okey , kelas kita tamat disini . *mengalah .

nota kaki ;

1. man , myn , aku kata takmau takmau lah !
2. baby , bila nak ajar add math ni ? haih .
3 . okey , aku kusut sekarang . sumpah . 
4. buat cikgu fizik aku yang cun , im sorry cikgu . yamsengg !
  


0 kritikan: