Monday

im a lady and not a girl .

aku rindu abah aku . mungkin ada mulut mulut busuk cakap , aku anak setan . yang tak dengar cakap mak bapak . okay , kau orang taktau dalam kain rumahtangga aku , so jangan nak banyak mulut . aku benci .


aku besumpah yang aku akan berikan sepenoh kasih sayang aku pada ayahanda tercinta sebelum terlambat . aku jadik sayu tengok sufie . she lost her dad recently . uncle nazman pergi menyambut seruan illahi . but , itu dah ketentuan takdir . nak lari pon tak boleh . baby , your dad tak pegi mana . he's now kat heaven and waiting for you . so , like i said , stay connecting with your dad . itu paling penting . persetan mana mana mulut jadah yang nak bikin havoc .mulut dia orang memang babi . so kau tak payah nak amik pusing sangat . kau kena kuat for your mom and adek . nisa needs you more .auntie dahlia perlukan backup . wake up for them sufie ! i know you can . you are miss strong , right ? chill baby .

abah , along janji akan ;

1. belajar sungguh-sungguh sampai bijaksana .
2. tak buat kepala hangin lagi 
3. tak sneaking malam-malam
4. berperangai seperti manusia yang bertamadun
5. kurangkan bercakap
6. stop regular facebook-ing
7. kurangkan membirah
8. tunjuk slip result exam


aku hero abah .


nota kaki ;
1. i love you abah . 

0 kritikan: