Tuesday

aku bukan angel .

i-tak-perfect .
aku perempuan normal yang tahap sosialnya sederhana . aku membesar dalam keluarga yang juga sederhana . hidup kami biasa-biasa . tak terlalu mewah dan tak terlalu daif . aku rasa sangat bertuah sebab tuhan kasik aku satu hero yang sentiasa tenangkan hati aku bila aku failed exam atau gaduh dengan boifren . aku bersyukur pada-Mu tuhan .

tapi kadang-kadang , aku berkelakuan yang macam bullshit . kadang-kadang aku tak reti nak hargai apa di depan mata . kadang-kadang aku ikut sangat keras hati aku . memang banyak kadang-kadang lah kan . aku terlalu ego , mungkin . tapi aku tau , benda tu boleh memakan diri .  apa boleh buat , kan aku cakap aku takde otak . otak aku dah kena makan dengan monster cifundek tepi rumah .

aku tak perfect . aku buruk , aku bodoh , aku busuk , aku degil , aku pemalas , dll . adakala aku cakap tak serupa bikin . jadi, bencilah aku . aku tak kesah . aku dah biasa kena benci , kena ludah . selama ni , kalau aku buat cool macam hebat-hebat , itu bukan aku . dah banyak yang menyimpang . aku lain . aku beza .

ramai orang benci aku , taksuka aku , meluat dengan aku , suka provok aku . okay , aku terima . itu hak kau masing-masing lah kan . aku sedar aku siapa . aku tak cool macam korang semua . aku budak biasa . tak reti hape . telinga pon berkeladak lagi . tu yang ramai orang taksuka . ye dak ?

besok lusa kalau aku pergi , takpayah la nak nangis-nangis buat macam care gila tapi haram dalam hati maki aku kata babi . aku tau sape yang truely sayang aku . tak perlu lah nak confess sayang bagai walhal , tipu semata . aku benci weh . aku benci !

semalam aku mimpi ,ada sorang budak ni , dia sakan bercinta dengan birah mana . *mungkin tulah sebab tak reply mesej aku  . kau memang takguna . taknak kawan dah . dasar keberet . haha . marah lebih .

aku ada 3 nyawa . satu dah mati . so ada 3 lagi . selagi sopie and parents aku tak  mati , aku masih hidup . apa-apa , roger aku . handpon on lagi . kalau tak reply kredit takde . harap maklum .


aku rindu sopie . yu olss take care okay . i nak singgah neraka rasa bahang jap . kat rumah sejuk sangat . aircond pasang non-stop .

bye .

0 kritikan: