Monday

i got a loyal malaikat beside me

semalam aku sembang dengan malaikat aku .super sunday murah bhai . sape taknak en ? aku rindu suara dia . lama kita tak jumpa almost half  of a year . kita sembang pasal angan . aku kalau dengan dia takkan pernah jemu . dia vitamin aku . dia kata dah besar nanti nak bukak kedai . aku kata nak kedai tu kaler pink  and fuck dia gelakkan aku . kami banyak angan bersama and cakap benda kosong then gelak lagi sampai penat . kau ada ? harharhar


aku dah malas nak cerita isu LOVE kat malaikat lagi . bukan apa , bagi aku malaikat aku macam super-bersih and aku sendiri tak layak nak kotorkan dia dengan kisah-cinta-lama-haram-jadah aku tu . she's just too special and sekarang ni cukuplah aku ada family and dia . complete hidup aku . terima kasih tuhan sebab beri aku satu anugerah yang tak semua org ada . 

malaikat aku tak pernah merungut dengan aku . kalau aku takde mood , dia cuba cerita benda-benda bodoh sampai aku babi kan dia balik . kalau aku tak text dia nanti dia akan send smiley or 'i love you, cie ' kat aku . bagi aku malaikat aku cukup sempurna dalam hidup aku . takda cela and if people asked me to choose between patimehsopeah or brunomarss , aku akan tetapppp cakap patemahsopeaa. anything for her even nama dia sgt comel harharharhar 


i love you malaikat gojes :)




kbye

0 kritikan: