Monday

sisa

mmg semua kata , cinta senang nak cari , senang nak jumpa . tapi bagi aku personally , aku serik , aku sendiri ada episod hitam dalam urusan cinta . kalau org kata aku serik , memang ah . tiga tahun aku kena tipu . tiga tahun aku jadi tuli , tiga tahun juga lah aku jadi bodoh . bukan aku masih sayang yang lama , cuma aku belum bersedia untuk satu hubungan baru yang entah bertahan atau tidak . aku tak berani nak amik risiko lagi . 


setiap hari , setiap pagi aku berharap tuhan bagi aku kekuatan untuk hadapi hari baru . aku selalu dapat kejutan  yang camsial .  setiap langkah aku ambil berjaga-jaga , taknak sakit selalu . hati aku dah rabak teruk . orang apa tau kan ?  aku senyum orang ingat aku happy , aku bedekak orang pikir aku takpenah pikir apa-apa masalah . kemonlah , takkan aku nak tunjuk kat semua org apa yg ada dalam hati kan .

aku masih teringat malam tu , malam dia herdikkan aku , malam dimana perempuan cantiknya berjaya menjunamkan maruah aku . masih terngiang bagaimana bersungguhnya dia mempertahankan hubungan mereka lalu menggunakan aku sebagai satu bahan untuk ditomah .aku macam sampah dibuatnya . terima kasih banyak.  kau lelaki yang paling hina pernah aku kenal . kau berlagak pura bagai tiada apa .  

#salam ramadhan semua . 


0 kritikan: