Sunday

pewarna

sebagai seorang pelajar tahun akhir di sekolah menengah , kesibukan tu mmg makanan kita semua . kelas tusyen , kelas tambahan , homework etc terlalu banyak nak difikirkan . siapa tak bimbang . ini soal future . bapak aku bukan datuk mana nak tanggung aku sampai dia mati .


semuanya berjalan seperti biasa sekarang . cuma ,ada sedikit perubahan , aku ada rumah baru . tempat baru . ramai kawan , ramai lawan . tk dengar dah nenek bebel tiap2 pagi . aku sekarang lebih matang , aku taktau kenapa aku rasa mcm tu . tp memang . sekarang aku rasa makin dewasa . mungkin faktor umur . alhamdulillah . umur aku dah genap tujuh belas tanggal 26082011 haritu . terima kasih tuhan atas angka umur yang kau berikan . 

masih lagi rasa bersyukur atas kemudahan yang tuhan kurniakan kepada aku . sekarang hubungan aku dgn ibu dan bapa saudara semakin memulih . alhamdulillah tiada mendakan dendam dalam kantung hati ni . aku redha atas kekhilafan kami semua dahulu dan aku sgt bersyukur kerana tuhan permudahkan semua ni utk aku . terima kasih ya Allah . 

semakin meningkat usia ini , aku belajar utk memaafkan semua org . soal kawan2 yg membenci aku , aku takde masalah  . antara kita rasanya semuanya dah terungkai . semuanya dah selesai . walaupun kita mungkin tk boleh baik seperti dahulu , tp kawan ingatlah , saya tidak berdendam dengan awk semua kerana kita semua pernah akrab suatu masa dahulu . tidak mungkin saya boleh membenci awak semua seumur hidup saya . saya bukan pendendam . 

buat mereka yang kini menyinari hari2 saya dengan gelak tawa , lawak jenaka yg tah hapa2 awak semua tu , saya sgt berterima kasih  . utk setiap satunya , saya berasa sgt bahagia bersama awk semua . untuk ibu ayah adik2 dan nenek pula , terima kasih atas dorongan dan kata2 semangat buat diri ini . walau apa pun yg terjadi , kalian tidak pernah jemu berada di sisi . semua dtg beri bimbingan . hanya Allah dpt membalas kasih sayang kalian terhadap saya . 

saya sayang abah :')





ibu 





acik dan angah





kecil berapi , adik





0 kritikan: