Sunday

liku

semakin dekat spm , aku harapkan semua berjalan lancar . aku taknak ada yg jdik distraction utk aku .

buat malaikat gojes aku, sekarang aku dah tak pandai buat kau rasa senang hati . aku tau . maafkan aku . sekarang aku banyak sakitkan hati kau . suddenly i became useless . im so sorry . aku syg kau cuma aku sendiri hidup tak berlampu . maafkan aku . 

dalam hidup ni , aku biasakan diri aku berdikari . dalam tempoh aku membiasakan diri , macam2 benda aku belajar . terlalu banyak . sampai satu tahap aku akhirnya jatuh . kali ni aku cuba bangun . bangun dari kemelut ni dgn sendiri . sakit , memang sakit . semua benda aku buat tak menjadi , semua benda aku cakap kadang2 takde point . aku selalu berbual kosong . sbb kadang aku rasa macam relieve bila berbual benda yg semuanya bahagia semata . tapi aku tahu , sakit menanti aku di hujung jalan sana . 

aku cakap macam ni bukan atas nama give up . tak , aku tak give up . aku cuba untuk tak okay ? :( kalau org nampak aku cuba berbual gebang , tu namanya aku cuba nak sedapkan hati aku . aku cuba berlagak okay even dalam hati , rabak teruk . 

tipulah kalau kata kita akan senyum sentiasa . mesti ada pahit juga kita akan rasa . tekak aku dah sakit , sakit kena sumbat dengan mcm2 benda . tapi untuk beberapa bulan ni , tuhan kasi aku ubat . ubat yg bila aku betul2 rasa tak mampu nak teruskan hari , dia ada . terima kasih awk . 

buat abah dan mak , hanya yg di atas tahu betapa aku rindu mereka . hanya yg di atas tahu betapa aku sygkan mereka dan hanya di atas yg tahu betapa aku rasa bertuah ada mereka sebagai ibu bapa . terima kasih , mak abah . 

love ,
ciya   

0 kritikan: