Sunday

tapak

lagi 23 hari , aku bakal menjejakkan kaki ke dalam dewan SPM and di situ bermula lah 3 minggu yang bagi aku akan penuh dgn tangisan , jeritan , kehilangan waras akal semua pelajar ting 5 . its normal and i am pretty sure that everybody gonna say yes to me .

so far , life berjalan mcm biasa . even at certain time aku rasa lifeless utk hidup haritu but then , life is once and we should live it to the fullest , just go and try everything . kalau jatuh just bangun , tak susah .

di facebook , semua makin hambar . populasi agas dan sawit makin meningkat di site ini and imma get bored with those improper updates yg tah hapa2 . dah jelak main facebook .  twitter pulak boleh tahan . kadar ketagihan aku masih di paras normal , average rate one post per 2 hours . okay right ? bbm pulak , tak banyak yg luar biasa . takda benda rancak yg boleh dibualkan kat situ .

alhamdulillah , aku dah mula serius dalam few things. e.g study , boyfriend and family . aku sedar yg skrg aku dah makin matang dlm buat keputusan .  tak banyak tapi sikit but at least ada right ? im trying guys .

sekarang ni , benda yg paling rancak dlm perancangan ialah life after spm . everything dalam plan . but first of all , i cant wait to go back to penang . i miss my bed , my home , my pillows etc . haihh i love johor bahru too peace :p


xoxo

0 kritikan: