Wednesday

sekolah #2


si gila yg sentiasa ada
thru thick and thin
walau kadang
mulut pakai lepas
annoying gila tahap dewa

rindunya :')

rindu nak meniru time exam (even SPM pun ;p)
rindu nak makan suap2 dekat astaka
rindu nak cabut sekolah sampai kena kejar dgn makcik kantin aspuri
rindu nak gi tusyen lambat sampai kena sound dengan amoi Omega yg gila hot sexy vadavaaass

bila nak buat semua tu lagi ?
rinduu lah T_T



muka mintak penyepak
terbaik dari rabiatul
TROLOLOLOLO
orangnya very loud
tapi sangat fragile

menganjing org cukup teror
dah mcm terrorist
ahak ahak

byk persamaan antara saya dan dia

clothing
opinion tentang sistem pendidikan , sistem pentadbiran , sistem pertahanan (politik kotor)
dannnnnnnnnnnn

first love yg tak menjadi
sbb tu saya faham dia , dia faham saya
banyak benda
kami sama-sama suka


Nisaeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !
teringin nak jerit nama tu dari toilet dorm D
sbb takut nak gi kencing malam-malam buta kul 12
sbb ada hantu sweet yang digempar-gempurkan
menghantui dorm D

*ketawa sambil nangis*

deskmate saya sejak form 4
dan telah menjadi dorm mate saya utk beberapa bulan


ponteng kelas sebab sangat lah letih bila tghari
nak mengadap subjek agama yg gila boring
nasib baik ada nisa . hikhik

kongsi makanan
kongsi baju
kongsi katil
kongsi buku

kongsi boyfriend ?
(mampus aku kena tendang dgn perempuan ni :D )

rindu perempuan-perempuan saya
nt kita jumpa ya :')

0 kritikan: