Tuesday

gelak gelak melalak melalak

ni lah aku. suka menangis sorang-sorang, sedih sorang-sorang. dulu ada abu, akak.. sekarang dah takde. abu sebok dengan life dia. akak pulak dah ada abang. mesti la nak jaga abang kan. tahniah akak. tapi ,  aku kena belaja bangun sendiri , hidup sendiri. aku dah besar.  dah kena jalan sendiri. tak boleh nak harap dah kat sapa sapa. sedih ? tak. dah biasa. ni la life. turun naik. kadang kadang rasa macam taik. memang aku menangis. menangis sorang sorang.

whenever i cry, i will cry inside the blanket and when people asked me why, i will raise my middle finger and  talked like a bitch. back off everyone! please. nobody knows how was  my heart. im the loner. im the loser. so what ? puas hati sekarang ?


im so fortunate cuz now ada sunshine dalam hidup aku. bahagia. kadang kadang bila aku nak nanges , macam dah tak jadik. he's here. thanks awak. saya hargai tu. awak jangan pergi angkat kaki daripada hidup saya .i really need someone at this moment.


mak , abah, maybe im not a good daughter for both of you. but i just wanna tell you that, i love you both more than anything else. mak abah la orang yang tak pernah betray life aku selama ni.mak abah la badan yang tak pernah rasa penat untuk jaga aku selama ni. mak abah, thanks again .i love you both. tunggu kita balik ya. lagi dua minggu. kita jumpa. macam dulu dulu balik .  dah lama tak peluk peluk abah, gado gado dengan mak. tak lama. dua minggu je lagi . tunggu kita tau.



p/s: terima kasih pada jadah jadah yang dah sukses buat aku macam loser . awak semua menang. saya kalah. puas dah?


adek manes hella,
ciya ridwann

0 kritikan: