Friday

perot sampah.

tadi dekat sekola ,aku melantak beramai ramai . . aku tau korang sayang aku . kan ? biasalah . aku kan artis.

jallia : cuba tengok shawn .
fadz : asal?
jallia : dia psycho . tadi aku nampak dia buat aksi mantap .*sambil geleng geleng kepala,jelir lidah,  macam budak down syndrome.
semua : apakah ?
mel : tekanan la.
mira : wakluuu..
aida : mental retardation kot.
fadz : so far takde.
aku : aku penah nampak dia buat aksi yang lagi mantap. *kibas kibas tangan macam nak terbang.
jallia : laki kau kan.
semua : ketawa macam-lawak-lawak
aku : rahmat !


tet ..tet...
jallia bawak kelua handpon mahal dia.

 jallia: korang, mak aku cakap kuih tadi dah basi .


mira : aku dah makan la .
fadz : kau kan perot sampah .
jallia : kat kampung aku ada orang ni kaya tau. ada dua lori sampah.
aida : lori sampah untuk apa?
jallia : angkat sampah sampah masyarakat macam korang la.
fadz : mati .


joke of the day , mira perot sampah


im a girl who goes to school with the unwashed shoes and  my face looks like a shit every morning. im ready to raise my middle finger for any bitch who try to make mess in my life. 


kau boleh pegi mati dengan muka busuk kau.


SWEETdemon ,
ciya ridwann

0 kritikan: