Tuesday

hari sukee !

taknak tulis banyak. tengok jela.





                          di bus stop SSI . baru balek meleweyyy dengan nyah nyah aku .



masa aku tunggu kat bus stop ni, ada la a few manusia yang duduk di seberang sana. aku buat-muka-macam-orang-penat-yang-comel.  dan tak sangka pulak ada orang minat sampai nak amik gambar dari jauh . apakah ? mati ! bila aku nampak , teros aku buat muka menyinga pandang brader brader tu . apa ni ni bro ? macam tikos lak lak pandang pandag dari jaoh. nasib baik aku masih sabar dan boleh menahan nafsu . kalau tidak , ngikutkan hatii , memang dah lama gua kasik jari tengah sama lu brader ! naseb baik hari ni hari lu . yaa.. mati !






                                                muka gedik sebab penat.*HAHA .boleh pulak .









                                                obses terhadap diri sendiri . apakah ?









  ye . apa ini ?kisah cinta si kuman yang macho dan si lalat yang comel. perlu ke tulis comel ? haih









                                        cepat sayang , mana youu punya tangan ? *HAHA









                                                 i nak jadik youu punya angel boleh honey ?



sekarang nak say bai-bai kat semua semua ni. sekolah sudah tamat ! sedeh deh deh. menangis !





                                                      bag burok aku .








so , after this , takde dah susu susu segala . off !







 
no more tumbler lepas ni untuk sebulan lebih , 









setahun berkhidmat untuk aku .









patrick star . rawr !









p/s; tenkiu awak awak awak. seronokk tadi ! mel ,jallia , fadz , qiela thanks ye . miera ? menghabiskan paper chemistry yang belum terhabis . gambateh nyahh! kalau tak reti jawab , roger roger kita semua. kita kasik jawapan kat kau . baik hati kan ? ye . mati !



seronokk , 
ciya ridwann 

0 kritikan: