Wednesday

when i wake up tomorrow , i dont wanna see your shit face .thank you

satu dua tiga. aku nak pejam mata . aku nak tarik nafas dalam dalam . rokok sebatang brader ? gua nak kasik heal hati gua. gua nak kasik lung gua hitam , kasik cepat mampos. senang mak abah . tak payah nak bela budak sial ni lagi . aku dah saket sial. saket . aku pedih bila jadi macam ni. kepada encik kuman, ini bukan ditujukan kepada anda . saya saja seronok seronok tulis ni. seronok sebab dapat tulis cerita sakit sakit.  best . nampak macam hati ni tough gila . biasa la. aku kan hati kental.



aku dah tak nak nangis dah sial. sumpah tak nak. aku rasa macam semua orang nak keluar daripada jadi artis dalam filem hidup aku. opie, aku sedih . kau macam nak lari kan daripada cakap cakap dengan aku, membabi dengan aku . ya. kan sebelum ni kau cakap kau sayang aku ? kononya aku lah member kau sampai mati . tapi kenapa sekarang kalau aku call kau , tak pernah kau nak angkat, and kau macam taknak cakap dengan aku dah , kau macam dah meluat dengar story story aku. kenapa ? aku dah tak layak nak jadi kawan kau ke nyah ?aku ni sial sangat ke sampai kau dah mula benci aku ? aku ingat kita kawan sampai kat syurga nanti. opie, aku sedih doh dengan kau .aku sayang kau macam sial. lebih daripada aku sayang mak bapak aku, apa lagi kau nak opie ? dah , aku sedih sangat . biar aku menangis jap. kasik lega ulu hati aku .




aku tau ni life aku. so aku kena kasik setel sendiri. takde orang yang nak sebok tolong . orang semua hebat hebat belaka  . mana ada nak tolong loser macam aku doh . sedar la diri tu sikit ciya ! menangis lagi , kalau itu je yang kau mampu .


aku memang sial kan ? biasa lah. gedik , sial, babi , tu semua ada kaitan dengan hidup aku. aku kan memang tak guna. aku tau . mesti mak aku menyesal beranakkan aku . life ni bercerita .pelakon pelakonnya pulak semua macam sial . fakers doh . sumpa fakers . aku naik jelak . benci sial . kau rasa kau paling tau pasal dunia  ? ye aku bodoh. hamik la kat kau jalang . kau rasa kau hebat ? mampos la kau situ . ada aku kesah ke siaakkk ? kau benci aku and aku sumpah lagi benci kat kau . deal ? dah la babi . baik kau tutup mulut busuk kau tu . aku dah taknak dengar satu pon perkataan perkataan cibai kau . sudah la weh. aku tak mengidam nak lawan dengan budak sawit macam kau . aku tau , kalau aku menang pon , kau tetap akan cakap kau la juara. biasa la. loser selalu macam tu . so , aku tak kesah . aku angkat kaki aku. aku nak berambos . pandai pandai kau la nak roger sesapa nanti bila kau dah tersungkur . aku taknak dah . serik doh . kau kau dan kau semua sama la .




okeyy . ni petang tadi. meleweyy dengan jallia, miera , fad, poyy , qiela and abang kacak . tapi foto foto mereka tidak dapat di abadikan di sini. semua sebok . meleweyy pon sebok ? huh.





                                               muka ghirang . seronok . suke .





                         cerita yang buat aku ketawa besar sampai terhangkat hangkat kaki .







tadi makan kat SDS. ye . sukee tempat tu ! sedap lak lak rasa . aku pon mencekik macam tak makan setaon . sumpah sedap . bila semua dah bertenaga kembali , masing masing pon nak blah . dah kenyang kan. nanti ! bukak la bil tu dulu brader brader, kakak kakak . jangan malu , jangan segan . ye. RINGGIT MALAYSIA satu dua lima perpuluhan satu lima  . itu jumlah setelah ditotalkan dengan government tax . semua buat muka relax . tak cuak . aku je yang dedow lebih .  HAHA* macam sial .





                                               
                   dah mula addicted to cool blog . sedap doh . sumpah sedap . sukee !


p/s ; i hold my bloody heart with a bitchy face in front of my principal . rawr!



imNOTafakers,
ciyaridwann

0 kritikan: