Wednesday

dengar

dari hari itu 

kerap aku khabarkan pada semua 
aku mahu menjengah ke terengganu 

mengapa ?

aku rindu pantainya 
aku rindu laut luasnya 
aku rindu tenang yg ada di sana 

tuhan 
hanya Kamu sahaja yg tahu
betapa aku rindukan 
keluarga dan yg tersayang 

ya 
aku rindu :(

utk setiap nafas ini 
aku sentiasa berdoa 
tuhan
sakit yg ingin kau beri pada mereka 
pindahkanlah padaku

tak 
aku janji 
takkan sesekali aku merungut 
seperti yg biasa aku lakukan 
sebelum-sebelum ini 

aku janji 
aku tanggung semua sakit mereka
asalkan mereka tidak apa-apa


tak mengapa 
aku tanggung semua 
:')

tuhan 
kalau-kalau harini hari terakhir aku di bumiMu ini
berikanlah aku tanda
bukan utk aku khabarkan pada mereka

cuma

supaya aku sedar 
berapa lama lagi
masa yg tinggal
utk aku curahkan kasih yg ada 
utk mereka

itu pintaku , tuhan 



0 kritikan: